Lubisz tenis? Jeżeli nie, to może rozważysz takie zainteresowanie? Lexus pokazuje, że docenia ten sport

Krok po kroku

Marketing jest narzędziem, które przy odpowiednim wykorzystaniu potrafi przyciągnąć rzeszę klientów. W grono tych zagadnień możemy śmiało zaliczyć sponsoring. Różnorodne marki promują wiele dyscyplin przyczyniając się jednocześnie do wzrostu świadomości klientów o istnieniu konkretnych rozwiązań. Wydaje się, że jest to sytuacja na której zyskują dwie strony. Po pierwsze, docelowi odbiorcy mogą poznać markę, która staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Po drugie, firma dzięki temu ma szanse na zwiększone zyski. Co ważne, istotne jest stałe podtrzymywanie dobrych relacji. Pamięta o tym Lexus, który staje się partnerem finałów Pucharu Davisa. 

Sport to nie tylko zdrowie. To znakomita szansa na promocję. 

Tenis to sport, który w naszym kraju zyskał w ostatnich czasach sporą popularność. Wszystko m.in. za sprawą sukcesów Igi Świątek, która przez długi czas nie schodziła z pierwszych stron gazet. Zwiększone zainteresowanie tą dyscypliną jest jednocześnie szansą na zaprezentowanie się światowych firm na ważnych wydarzeniach. Lexus postanowił wykorzystać tą okazję stając się partnerem finałów Pucharu Davisa. W tym momencie należy wspomnieć, że nie jest to tylko i wyłącznie jednorazowy przebłysk. Japoński koncern należący do Toyoty od wielu lat jest związany z tenisem na najwyższym poziomie. Obecnie współpraca będzie polegać nie tylko na sygnowaniu marki na banerach reklamowych. Tenisiści będą mogli skorzystać z gamy ekskluzywnych SUV-ów, takich jak RX i RZ, które będą poruszać się pomiędzy hotelami i obiektami sportowymi świadcząc usługi transportowe na najwyższym poziomie. Wyzwanie jest o tyle ciekawe, że w tym roku wspomniana impreza odbędzie się w aż czterech krajach. 

Uściślając to zagadnienie, uczestnicy będą mogli przejechać się m.in. najnowszym, hybrydowym RX 500 wyposażonym w 2,4-litrowy, turbodoładowany silnik. Ponadto, flotę uzupełni Lexus 450h+, czyli pierwsza w historii marki hybryda plug-in, UX 250h oraz zupełnie nowy, zbudowany od podstaw elektryczny RZ. 

Rozgrywki Pucharu Davisa są świetnym momentem na promocję marki. To turniej, który został zainaugurowany w 1900 roku. Co więcej, w ubiegłorocznej edycji wzięli udział tenisiści z aż 142 państw świata.

Motorejestr.pl

Znajdź sklep motoryzacyjny w pobliżu

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Gorące newsy

Porady motoryzacyjne